Ett lyckorus som heter duga

VÅREN ÄR ÄNTLIGEN HÄR! Och med det en massa trevligt umgänge och utomhushäng i solen.
Förra helgen var vi i Trosa och firade Joakims födelsedag, 2 månader för sent - allt för att vänta in lite värme.
Nu i lördags åkte vi ut till Vallentuna och red tur i skogen - min födelsedagspresent från mina härliga! På kvällen blev det middag och vin hemma hos Tessan, senare en svängom ut på stan innan hemgång.
 
På tisdag nästa vecka åker jag till underbara Malta och min fina man i 5 dagar. Längtar som bara den kan jag lova...
 
Men innan dess är det Valborgsfirande på Herrgården som gäller, så imorgon direkt efter jobb bär det av till Huddinge.
Årets andra grillning står på agendan! Therése, Tomas, Camilla, Joakim, Ida, Daniel, Veronica, Joacim, ev. Kaisa och Jonas. Och så jag, det 5:e hjulet. Vilket leder mig till nästa positiva (bästa) nyhet; JIHAD KOMMER HEM! På Sveriges Nationaldag.
 
Så ja, jag mår riktigt bra för stunden och känner mig bara allmänt lycklig och glad. Över våren, över solen och över allt det som jag har att se fram emot. Jag känner på mig att det här kommer bli en helt fantastiskt bra sommar! VÅR sommar 2013!
 
 
P.S. Seychellerna var otroligt vackert! Spana in inlägget nedan för att hitta till bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0