Charlie bit my finger

Idag är det fredag och sista dagen jag stannar hemma på grund av denna dumma flunsa. Börjar känna mig mycket piggare, så det är skönt. Längtar nästan lite tills på måndag, hur knäppt det nu kan verka. Men det är också för att Jihad kommer på söndag (natten till måndag) ♥ Och vet ni? På söndag är det EXAKT 1 månad och EXAKT 4 veckor kvar tills vi flyger iväg!
 
Längtar som en galning, det kommer bli helt fantastiskt med sol, strand och värme...
Och såklart massor med tid tillsammans med mitt hjärta.
 
Hunden är här förresten. Han är tokig och helt knäpp, bits och attackerar, men också så jävla söt så det inte är sant.
Speciellt när han sover, eller är lite trött och gosig och kryper upp i ens famn och bara myser. Då är han som absolut bäst.
Har tagit en och annan bild, men har tyvärr inte sladden till kameran med mig så bilder får ni se så snart jag kommer hem och orkar sysselsätta mig med Photoshop. Eller om ni bara kollar på instagram, eller mammas facebook. OK - puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0