Från ett sängläge till ett annat

Detta börjar bli riktigt, riktigt tråkigt. Jag tror aldrig förut att jag mått såhär dåligt under såhär lång tid.
Besökte läkare nummer 2 för en stund sedan, eftersom det inte blir bättre. Diagnos? Influensa (som så många andra).
Och att det inte smittar efter dag 3 var mest skitsnack - eller okunskap. Det smittar tyvärr så länge man är sjuk.
 
En mycket trevligare läkare den här gången i alla fall, alltid någonting positivt! Han tog i hand, var trevlig och gjorde en ordentlig undersökning. Till skillnad från Jan, som kollade i halsen och sa "det är ett virus" vilket det visserligen är. 1 rätt.
 
Ordinerad mer vila. That's it. Skittråkigt är det. Så nu har jag bäddat ned mig i mamma och pappas säng c",)

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

2013-02-10 @ 09:38:57
URL: http://meeergimtare.blogg.se
Postat av: Michelle Osein

tack och detsamma!
hoppas du har haft en bra helg! :)

2013-02-10 @ 13:11:39
URL: http://michelleosein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0