Fullständigt obegripligt?

Sådär - nu har jag duschat och tvättat håret OCH bäddat rent sängen.
Det finns inte mycket som är skönare än att krypa ned i en nybäddad säng, men det skulle väl vara att jag dessutom är nyduschad. Lyx! Vad som hade vart ännu mer lyx hade självklart varit om min babe var här, men det får väntas på ett tag.
 
Hoppas att febern håller sig undan nu så att jag kan pallra mig iväg till jobbet imorgon och börja röra på mig igen. Det brukar vara ett gott tecken när jag blir rastlös. Idag pallrade jag mig upp ur sängen för att laga lite mat (köttbullar på konserv från Findus - jättegod sås men bullarna är rätt äckliga, jag har höjt dom till skyarna för ingenting) och samtidigt passade jag på att rensa bland min bikinisamling. Bara för att. Det ledde till att jag nu har slängt gamla slappa, missfärgade favvisar. INTE kul.
 
Hur nu bikinisar kan vara ett så viktigt inslag i ens liv när man (numera) bor i ett vinterland?! Obegripligt.
Det skulle kunna vara för att drömmen är att kunna gå runt i bikini hela dagarna och aldrig behöva äga något annat plagg
(i ett varmt land alltså, jag förstår att jag KAN gå runt i bikini hela dagarna om jag vill vartsomhelst, närsomhelst)...
 
På tal om bikinis och varma länder; det är mindre än 6 veckor kvar tills vi åker till Seychellerna
 
Hm. Nästa fråga man (jag) ställer sig (mig) är då hur jag kan komma in på alla dessa osammanhängande ämnen?

Kommentarer
Postat av: EMMAGENCY

sv: Åh, tack så mycket! :)

Shit, önskar jag hade mer badkläder. Verkligen fattigt om det i min garderob!

2013-02-06 @ 08:36:19
URL: http://emmagency.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0