VÄLKOMMEN TILL FUCKSEASONS!

Ska jag verkligen sätta igång med en ny blogg efter alla (4) mer eller mindre misslyckade försök?
Det verkar inte bättre. Denna gång på svenska - i alla fall till att börja med, & med det ballaste namnet hittills!
 
Designen är lite sisådär än så länge, får jobba på det när tid och tillfälle ges...
Idag har jag massor av både tid och tillfällen eftersom jag ligger i sängen och försöker bli frisk. Feber igår, idag är det bättre, men min hals och mitt huvud vill inte riktigt hänga med så jag bestämde mig för att tillfriskna ytterligare och stanna hemma. Det är tråkigt att inte kunna röra på sig, men det är skönt att bara slappa när man inte orkar annat.
 
JAVÄL! Får se om det blir några fler ointressanta inlägg eller om jag ger upp redan innan jag börjat (jo, det har hänt).

Kommentarer
Postat av: Speleman

Keep up the good work!

Svar: Woho! Jag ska göra mitt bästa ;-)
emilieblomberg.blogg.se

2013-02-06 @ 13:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0