Skönt att han är här!

Det är skönt att äntligen ha fått hem den märkliga libyern, eller araben, som han egentligen är.
Han är för tillfället hemma om dagarna vilket innebär att jag får middagen serverad direkt när jag kommer hem från jobbet. Och inte nog med det! Han frågar mig hur jag vill ha avocadon skuren, om jag behöver något från affären, vad jag vill kika på till maten (Mentalist eller film?) och så vidare - en riktig stjärna är han. Men det visste vi ju redan.
 
Idag planerar vi midsommar tillsammans på Facebook. Vi har en mailtråd som Jocke skapade för att han ville höra vad som passade herrskapet bäst. Det som händer när en sådan tråd skapas är att allt annat än vettiga och viktiga saker diskuteras. Ett utdrag ur tråden: "Wtf ? Hur kan barnbordet helt plötsligt bli mer poppis"...
 
Midsommar firas i alla fall i Trosa tillsammans med fina vänner, det kommer bli kalaskul tror jag!
 
Innan dess ska jag faktiskt besöka Istanbul för konferans med jobbet. Vi åker nu på fredag och kommer hem igen söndag, eller snarare natten till måndag. Det ska bli roligt! Hoppas bara att det är lugnt på torget när vi kommer dit. Så, fredag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0