Jag är en urusel bloggare

Nu går det återigen åt skogen med bloggandet.
Inte för att det gör så mycket, det var mest ett konstaterande.
 
Idag är det tisdag och jag bara längtar tills på söndag då jag åker till Malta igen! Jag landar strax efter tio och då blir det snabba puckar "hem" och lämna väska, byta om och smeta på solskydd för vi ska ut och åka båt hela dagen. Förhoppningsvis får vi sol och inte något annat märkligt väder (man vet aldrig).
Senare på kvällen - om vi orkar vill säga, bär det av till Ta 'Qali för Earth Garden. Missar alla roliga uppträdanden, men det är ändå mysigt där så vi får se vad det blir. Annars är ingenting planerat förutom det obligatoriska; mysiga, goda middagar och Juuls. Självklart också ett och annat besök till lite olika stränder, och så kanske vi även tar färjan över till grannön Gozo!
 
Den 6:e juni är för övrigt dagen då finaste Jihad flyttar hem till mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0