Nu ses vi snart underbara Malta

Dagen efter firandet, det vill säga igår, lagades det supergod brunch som vi åt tillsammans.
Senare tog jag en promenad hem till mamma och pappa där jag somnade i soffan tills de kom hem från Landet.
 
Mamma behandlade mig med hot stone eftersom hundbusen försökt döda mig i trappan på väg ned dagen innan när han trasslade in mina ben i sitt koppel, och min nacke fick sig ett ryck. Till middag blev det tortillas (som alltid på söndagar) nästan i alla fall) och sen skjutsade min snälla bror hem mig till mitt.
 
Idag jobbar jag hela dagen (fast det är mindre än halva dagen kvar nu) och sen är jag ledig resten av veckan för imorgon åker jag till Malta! Ja, jag kanske tjatar men det är bara för att jag är så väldigt glad över att jag åker. 5 dagar med solsken, värme och mitt hjärta. På onsdag är bästa restaurangen La Mère bokad för 12 pers och på fredag blir det pannkakskväll och shotpott (4-årsjubileum!). Dessutom får jag dricka goda drinkar på Juuls. JA! Jag längtar massvis tills jag landar imorgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0