Tillbaka på svensk mark

Knappt hunnit landa på svensk mark och har redan hunnit boka nästa resa - snabba puckar...
2-6 juni åker jag till Malta igen och när jag åker därifrån tar jag med mig mitt hjärta tillbaka och sen stannar han hos mig!
 
De 5 dagarna jag varit borta nu har varit helt suveräna! Med riktigt goda middagar på Blue Elephant, La Mère och Tapaz, endast ett (dåligt av mig) besök på Juuls för Bombaclaats och romshots, pannkakor och diverse shots hos grabbarna samt en supertrevlig kväll ute med härligt folk, bio och popcorn plus en hel del sol på det.
 
Lite trist men ändå helt OK att vara tillbaka i Sverige, känns skönt att veta att jag snart åker tillbaka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0