Första helgen i november

Exakt 2 månader (minus några timmar) har passerat sedan mitt senaste inlägg, men jag skäms inte för det.
Det behöver man inte göra när man skriver för sig själv tycker jag. Ibland behöver man vädra och då får man göra det.
 
 
 Soap Bar, 1 november.           
 
Sedan sist vi hördes har jag hunnit bli frisk, sommaren har tagit slut och jag har redan börjat längta efter nästa, vi har spenderat 2 dagar i Paris tillsammans med Paul och Malin, umgåtts med varandra, familjen och vännerna, och ja, jobbat. 
 
Bilden är ifrån denna helg då jag, Tessan och Paola träffades för en riktig tjejkväll! Vi åt middag och drack bubbel samt rödtjut på Söder hemma hos Tessan, sedan gick vi till Puben där vi sköljde ned varsin hot-shot, vidare med buss till Naglo där vi dansade med okända människor och sjöng till gamla schlagers och efter det hamnade vi på Soap Bar och där har man fasiken alltid roligt -denna gång var inget undantag. Lite bättre blev det när vi insåg att Jocke, Uffe, Begy och Jakob var på plats. Dans och sång till stängning, sedan en trött taxifärd hem till min man som vaknade och inte kunde somna om...
 
Men vad gör väl det om 100 år? Han överlevde och vi tog igen lite sömn resten av helgen.
 
Resten av helgen bestod för övrigt av en lunch på stan, jakt efter outfit till Gatsby-festen som äger rum senare i månaden, goda cheeseburgare med tillbehör samt grönsaker med dipp till Så mycket bättre! hemma i soffan med bästa gänget ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0